映画 僕は妹に恋をする 動画 YouTube 無料動画で英会話

Veoh の視聴方法が変更があります。詳細は左サイドバーをご覧ください

映画 僕は妹に恋をする 動画

僕は妹に恋をするは、漫画『僕は妹に恋をする』を原作とした映画作品。松本潤(嵐)初の単独主演映画となった。2007年1月20日公開。

あらすじ
何でも出来る頼(より)と何にも出来ない郁(いく)は全然似ていない双子の兄妹。郁は完璧な頼に密かに劣等感を抱いていたが、ある夜、寝ている郁に頼が突然キスを…。

The twins Yori and Iku were very close to each other during childhood as Yori smiled and stated to his parents "I love Iku, I'm going to marry Iku when I'm older". However in recent time, now both being teenagers, Yori has started to stay away from her. She thinks her brother hates her but his distance results in his feelings towards her which are stronger than simple sibling feelings. This causes him sleepless nights since they both share the same bedroom. He tries several things to erase his feelings which includes applying to attend a boarding school in another city and even going out and sleeping with Iku's best friend, Tomoka. However when Iku starts to get interested in boys, Yori becomes overly jealous and now wants his sister more than anything else. So he confesses to Iku wanting them to stay together and is willing to do everything to stay together. However Yori wants Iku as a lover not as a loyal sister and as he presses on she begins to gain feelings for him as well... but nothing ever goes as planned. (Wikipedia参照)

結城頼:松本潤
結城郁:榮倉奈々
矢野立芳:平岡祐太
楠友華:小松彩夏
結城咲:浅野ゆう子

映画 僕は妹に恋をする(I'm in Love With My Little Sister)
動画  日本語音声・中国語字幕

映画 僕は妹に恋をする (1/3)


映画 僕は妹に恋をする (2/3)


映画 僕は妹に恋をする (3/3)


posted by タダミ at 22:42 | Comment(0) | TrackBack(0) | 僕は妹に恋をする
この記事へのコメント
コメントを書く
お名前:

メールアドレス:

ホームページアドレス:

コメント:

認証コード: [必須入力]


※画像の中の文字を半角で入力してください。

この記事へのトラックバック
×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。